عدم نظارت دستگاههای مسوول در نظارت بر قیمت ها در دلفان مشهود است

عدم نظارت دستگاههای مسوول در نظارت بر قیمت ها در دلفان مشهود است

' علی باقری ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی دلفان در این زمینه انتظار بیشتری می رود اما اما تاکنون انتظارات را محقق نکرده اند .

وی افزود: بایستی نظارت ها قوی با شد تا عده ای با احتکار اجناس و کالاها و عرضه آن به بازار مصرف با قیمت های گزاف به دنبال سوء استفاده و ایجاد مشکل برای مردم نباشند.

نماینده عالی دولت در دلفان گفت: برخورد نکردن با گرانفروشان توسط دستگاههای مسوول یک نوع سهل انگاری است و انتظار ما نظارت بیشتر و برخود قاطعانه است.

وی همچنین با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت کرایه خودروهای مسافربردرون و برون شهری و روستایی خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد و یاد آور شد : عدم نظارت بر عملکرد این خودروها کاملا مشهود است و مردم با مشکلات فراوانی مواجه اند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه عدم نظارت بر توزیع نفت سفید موجب ایجاد مشکلاتی برای روستائان لفان اظهار داشت : با همکاری مدیر پخش فر اورده های نفتی استان این مشکل حل گردید اما انتظار بیشتری از دستگاههای اجرایی داریم .

وی معتقد است: برخی از دستگاههای دولتی در شهرستان دلفان منفعلانه عمل می کنند و انتظار ما اینست که از این حالت رکود و کوتاهی بیرون بیایند.

شهرستان دلفان با 150 هزازر نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.

تاریخ درج: 1393/10/17

ورود اعضا

* پست الکترونیک(نام کاربری):
* کلمه عبور:

جدیدترین محصولات

تالار گفتگو