هواپیمایی آسمان زیانده است-وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تدبیرکند

هواپیمایی آسمان زیانده است-وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تدبیرکند

جعفرقادری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان گفت:درطول سال های گذشته متاسفانه فارس همه تخم مرغ هایش رادرسبد آسمان گذاشت واین شرکت به رغم سوده های کلانی که از ایستگاه شیراز بدست آورد، روندنزولی وزیاندهی را طی می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  ،گفت: اکثر شرکت های تحت پوشش صندوق های بازنشستگی وتامین اجتماعی بصورت کارآ وخودکفا اداره نمی شودودیر یازود شرکت آسمان هم به عنوان یک شرکت تحت پوشش صندوق بازنشستگی با مشکل مواجه می شود، برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی دراستان فارس ویا حمایت از شرکت های علاقمند به فعالیت دراستان اقدام کردیم ولی نه تنها مورد حمایت قرار نگرفتیم بلکه متهم به سهامداری دراین شرکت ها نیز شدیم.

وی افزود: با گذشت چندسال ازاین اتفاق امروزه شاهد مشکلات جدی شرکت آسمان واتلاف شدید منابع دراین شرکت هستیم وازاتفاقاتی که برای هواپیماهای این شرکت می افتد پاسخی برای مردم نداریم.

این عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس بابیان اینکه دولت باید برای حل مشکلات این شرکت وارد عمل شود گفت:انتظارما از دولت این است که برای برخورد با مشکلات این شرکت وحل آن جدی تر وارد عمل شودواگرمدیریت فعلی قادربه حل مشکلات این شرکت نیست، بیش از این با سرنوشت چند هزار پرسنل این شرکت وبخش قابل توجهی از استان ها بازی نکند.

قادری بابیان اینکه استان فارس در طول سال های گذشته از محل منابع بانکی خود به حمایت از شرکت آسمان اهتمام ورزیده وبرخی از مسیرها را بصورت انحصاری به این شرکت واگذار کرده است،گفت از وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی درخواست می کنیم تا برای حل مشکلات آسمان چاره ای بیاندیشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: درشرایطی که برخی از شرکت های هواپیمایی از سود آوری مناسبی برخوردار بوده وماهیانه تعدادهواپیماهای خود را افزایش می دهند، روند رو به کاهش تعداد هواپیماها وپروازهای آسمان واز دست دادن مسیرهای پروازی این شرکت غیر قابل قبول است وباید برای آن فکری کرد درغیر اینصورت با وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی برخورد می کنیم.

تاریخ درج: 1393/10/15

ورود اعضا

* پست الکترونیک(نام کاربری):
* کلمه عبور:

جدیدترین محصولات

تالار گفتگو