تدوین طرح استقرار نظام مدیریت بهره وری در 5 مرحله

 تدوین طرح استقرار نظام مدیریت بهره وری در 5 مرحله

به گزارش خبرنگار مهر، رهام کیایی گفت: سازمان فنی و حرفه ای کشور در راستاي طرح استقرار نظام مديريت بهره وري موضوع ماده 79 قانون برنامه پنجم توسعه با همكاري وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي موفق به تدوين سند ارتقاي بهره وري شد.

معاون سازمان فنی و حرفه ای کشور اظهارداشت: طرح استقرار نظام مديريت بهره وري در 5 مرحله آماده سازي و فرهنگ سازي، تدوين شاخص هاي بهره وري، آسيب شناسي، برنامه ريزي و بهبود و اجرا طراحي شده كه 4 مرحله آن به اتمام رسيده است.

کیایی همچنین از تشكيل جلسه شوراي معاونان در تاريخ 93.02.08 با حضور رئيس و معاونان سازمان فنی و حرفه ای، كاوياني رئيس مركز نوآوري و اطلاعات، ارتباطات و تحول اداري وزارت تعاون، كار و رفاه، شفيعي مشاور امور بهره وري و اعضاي كميته تخصصي بهره وري این سازمان خبر داد.

وی بيان داشت: كميته تخصصي بهره وري سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بر اساس دو مأموريت اصلي اين سازمان تحت عناوين تامين و تربيت نيروي انساني متخصص، ماهر و نيمه ماهر مورد نياز صنايع، كشاورزي و خدمات كشور و برنامه ريزي آموزشي بر اساس سياست هاي كلي دولت در بخش هاي كشاورزي، صنعت و خدمات و به استناد سند راهبردي مهارت و فن آوري سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان يک سند و مرجع بالادستي به تدوين و سنجش شاخص هاي بهره وري در حوزه هاي تخصصي سازمان پرداخته است.

این مقام مسئول در سازمان فنی و حرفه ای کشور تصريح كرد: پس از آن، تحليل كيفي و آسيب شناسي بر اساس تكنيک SWOT صورت گرفت و راهبردهاي كليدي بر اساس تعاملات ماتريس مربوطه و با توجه به سطح اهميت آنها استخراج شد و در پايان  سند ارتقاي بهره وري تدوين و در مرحله اجرا قرار گرفت.

تاریخ درج: 1393/02/17

ورود اعضا

* پست الکترونیک(نام کاربری):
* کلمه عبور:

جدیدترین محصولات

تالار گفتگو